InterluxTravel

I. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

1.Interneta veikala INTERLUX TRAVEL (turpmāk – veikals) noteikumi (turpmāk – noteikumi) tiek piemēroti, pircējam veicot pirkumu veikalā INTERLUX TRAVEL.
2.INTERLUX TRAVEL ir tiesīgs mainīt veikala noteikumus. Veicot pirkumus veikalā, piemēro noteikumus, kas ir spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī (kopā ar pasūtījumu).
3.Klientam nav iespējams veikt pirkumu INTERLUX TRAVEL veikalā, ja tas nav iepazinies ar veikala noteikumiem. Visos gadījumos tiek uzskatīts, ka klients ir iepazinies ar noteikumiem un piekrīt tiem, ja pirms pirkuma veikšanas klients ir  apstiprinājis savu piekrišanu  noteikumiem, nospiežot pogu “PIEKRĪTU”. Gadījumos, kad klients daļēji vai pilnībā nepiekrīt visiem vai atsevišķai noteikumu daļai, viņš nedrīkst veikt pirkumu elektroniski INTERLUX TRAVEL veikalā, pretējā gadījumā tiek uzskatīts, ka klients ir iepazinies un bez ierunām piekrīt visiem veikala noteikumiem.
4.INTERLUX TRAVEL tiek atbrīvots no jebkādas atbildības par zaudējumiem, kuri radušies gadījumos, ja klients nav ņēmis vērā viņam sniegtās rekomendācijas un savas saistības, nav iepazinies ar veikala noteikumiem, lai gan šāda iespēja viņam tika dota.

II. KONFIDENCIALITĀTES POLITIKA

1.Ja klients vēlas saņemt informatīvos ziņojumus no INTERLUX TRAVEL, klientam tiek dota iespēja izvēlēties šādu ziņojumu saņemšanu.
2.Sīkfails (cookie) ir mazs teksta fails, kas tiek sūtīts uz jebkuras personas ierīci, no kuras  tiek veikta  piekļuve tīmekļa vietnei, sīkfails (cookie) tiek īslaicīgi saglabāts šajā ierīcē. Atkārtoti apmeklējot vietni, personas ierīces pārlūkprogramma nolasa sīkfailu un nosūta informāciju atpakaļ uz vietni vai vienumu. Informācija, kas tiek apkopota izmantojot sīkfailus, palīdz atpazīt tīmekļa vietnes apmeklētājus, saglabāt tīmekļa vietnes apmeklējuma vēsturi un pielāgot saturu. Sīkfaili vietnē https://interluxtravel.lv ir paredzēti:

  • Nodrošināt tīmekļa vietnes pastāvīgo funkcionalitāti;
  • Nodrošināt pakalpojumu groza darbspēju;
  • Atgādināt par iecienītākajām precēm;
  • Apkopot lapas apmeklējumu statistiku. 
  • Lai noņemtu visus datorā saglabātos sīkfailus, izlasiet savas pārlūkprogrammas ražotāja norādījumus, ko varat atrast, noklikšķinot uz Palīdzība pārlūkprogrammas izvēlnē. (Piezīme : Ja izdzēsīsiet savus sīkfailus, nevarēsiet izmantot dažus jūsu tīmekļa vietnes līdzekļus.)

3.Pircējam veicot pirkumu, pasūtījumā jānorāda pircēja personas dati, kas nepieciešami preču piegādei: Vārdu, uzvārdu, personas dokumenta numuru, personas dokumenta derīguma termiņu, mobilā tālruņa numuru, kas tiks izmantots viesnīcu vai aviokompāniju rezervēšanas sistēmās, citus datus, kas nepieciešami pakalpojuma sniegšanai. INTERLUX TRAVEL apliecina, ka šos datus izmantos vienīgi pakalpojuma pasūtījuma nolūkos. INTERLUX TRAVEL apņemas neizpaust šādu informāciju trešajām personām, izņemot INTERUX TRAVEL partnerus, kuri sniedz rezervācijas pakalpojumus vai citus pakalpojumus, kas saistīti ar pircēja pasūtījuma izpildi. Jebkurus citos gadījumos ar pircēju tiek saskaņota personas informācijas atklāšana trešajām personām. Visos pārējos gadījumos jebkuri pircēja personas dati var tikt atklāti  trešajām personām tikai atbilstoši vispārējai Datu aizsardzības regulai Nr.. 2016/679 (ES), kas paredzēti Latvijas Republikas likumdošanā.
4.Veicot  pirkumu veikalā, klients apņemas aizsargāt un nevienam neizpaust savus pieteikšanās datus. Turklāt pasūtītājs apliecina, ka viņš ir pilngadīgs un ir tiesīgs veikt pirkumus INTERLUX TRAVEL veikalā. Gadījumā, ja klients atklāj savus pieteikšanās datus, INTERLUX TRAVEL tiek atbrīvots no jebkuras atbildības par izraisītajam sekām. Klients, iepazīstoties ar noteikumiem, apstiprina, ka tas ir informēts par to, ka skatot interneta veikalu5. INTERLUX TRAVEL, tā datorā tiks izvietoti sīkfaili (faili, kas nosūtīti no interneta servera).
6.INTERLUX TRAVEL apliecina, ka  izmanto visprogresīvākās tehnoloģijas klientu datu aizsardzībai.

III. PASŪTĪJUMA IESNIEGŠANAS KĀRTĪBA UN NOSACĪJUMI

1.Apmeklējot veikala vietni, pircējs izvēlas iepatikušos pakalpojumus. Preču grozs tiek veidots, pamatojoties uz tā izvēli.
2.Pēc groza izveidošanas pircējam jāievada dati, kas nepieciešami, lai realizētu atlasītos pakalpojumus: savu vārdu, uzvārdu, adresi, tālruņa numuru, personas dokumenta numuru, personas dokumenta derīguma datumu, kad tiks sniegti pakalpojumi, tālruņa numurs un papildu informācija, kas var būt svarīga pakalpojuma sniegšanā. INTERLUX TRAVEL apliecina, ka klienta sniegtie dati tiks izmantoti vienīgi, lai pārdotu un realizētu pakalpojumus, nepārkāpjot kopējo Datu aizsardzības regulu Nr.. 2016/679 (ES), prasības personas datu aizsardzībai, kas paredzētas Latvijas Republikas likumdošanā.
3.Tālāk pircējam ir jāizvēlas viens no iespējamiem maksāšanas veidiem INTERLUX TRAVEL veikalā (sk. Noteikumu IV nodaļa). Turklāt pircējs apliecina, ka piekrīt pakalpojuma izpildes termiņam izraudzītajā vai noteiktajā laikā.
4.Pēdējā logā tiek ģenerēti visi pircēja sniegtie dati, kurus pircēja pārbauda un  apstiprina, ka visi sniegtie dati ir pareizi un atbilst tā vēlmēm. Pircējam ir iespēja labot nepareizos datus pirms pirkuma pasūtījuma iesniegšanas INTERLUX TRAVEL. Pircējam ir iespēja arī labot personas datus, kuri nepieciešami pakalpojumu realizācijai, jau pēc pirkuma noformēšanas. Pircējam nav iespējams apstiprināt pasūtījumu, kamēr viņš nenorāda, ka ir iepazinies un piekrīt veikala INTERLUX TRAVEL noteikumiem. 
5.Ja pircējs nav iepazīstināts ar veikala noteikumiem pirms pakalpojumu izvēles, viņam tas jāizdara pirms sava pirkuma un tajā norādīto datu apstiprināšanas.Pēc tam, kad pircējs apstiprinās pasūtījumu, viņš dodas uz INTERLUX TRAVEL. 
6.Pasūtījums tiek uzskatīts par noformētu no tā saņemšanas brīža INTERLUX TRAVEL. Tomēr šāda atruna uzskatāma par izpildītu tikai no brīža, kad SAŅEMTS INTERLUX TRAVEL apstiprinājums no klienta izvēlētās bankas (izvēloties samaksu caur internetbanku) par pakalpojumu apmaksu, apmaksājot bankas pārskaitījumu, rezervācija uzskatāma par izpildītu no klienta maksājuma saņemšanas brīža  rezervācija uzskatāma par izpildītu no brīža, kad klients apstiprinājis savu pasūtījumu INTERLUX TRAVEL veikalā.
7.Pēc pircēja pirkuma noformēšanas INTERLUX TRAVEL sistēma automātiski nosūta pasūtītājam e ¬ pasta vēstuli, norādot pircēja pasūtītos pakalpojumus un datus. Kad INTERLUX TRAVEL saņēmis no bankas apstiprinājumu, ka klients ir noformējis maksājumu uzdevumu, pakalpojuma iegādei veikalā, klientam uz norādīto e ¬ pasta adresi nosūta paziņojumu. Par paziņojuma saņemšanu no bankas tiek uzskatīts  brīdis, kad tiek apstiprināta rezervācija izpildes uzsākšana starp klientu un INTERLUX TRAVEL .
8.Klienta iesniegtais pasūtījums glabājas INTERLUX TRAVEL datu bāzē, pamatojoties uz spēkā esošo Latvijas Republikas tiesību aktos norādītajām prasībām attiecībā uz šādu datu glabāšanas termiņu.
9.Visos gadījumos tiek uzskatīts, ka pircējs, noformējot pasūtījumu, ir iepazīstināts un bez ierunām piekrīt visiem veikala noteikumiem, kā arī visiem citiem pasūtījumā norādītajiem nosacījumiem.

IV. GARANTIJA UN PAKALPOJUMU CENA 

1. Katra pakalpojuma apraksts ir norādīts veikalā.
2.NTERLUX TRAVEL norāda, bet klients apliecina, ka ir iepazinies ar  veikalā norādīto pakalpojumu aprakstu un ir informēts par iekļautajiem un papildus apmaksājamiem pakalpojumiem, ka arī par iespējām veikt izmaiņas vēlāk, pusēm vienojoties.
3 .Pircējs piekrīt, ka noformējot pasūtījumu veikalā elektroniski, viņš apņemas samaksāt par pakalpojumu pasūtījumā norādīto cenu. Cenas veikalā un pasūtījumā norādītas oficiālajā nacionālajā valūtā, ņemot VĒRĀ PVN.
4. INTERLUX TRAVEL pārdod pakalpojumus, kas atbilst pasūtījumā norādītajiem nosacījumiem. Gadījumos, kad klientam nodotie pakalpojumi neatbilst noteiktajām pasūtījuma prasībām, klients apņemas nekavējoties paziņot par to INTERLUX TRAVEL pa tālruni vai e ¬ pastu, savukārt 5.INTERLUX TRAVEL  apņemas veikt visus pasākumus, lai novērstu esošos trūkumus, ja šādus trūkumus ir  izraisījusi INTERLUX TRAVEL vai trešās personas, kuras rīkojas tā vārdā, fizisko personu vainas dēļ. INTERLUX TRAVEL novērš trūkumus saprātīgā termiņā, kas saskaņotas ar pircēju, ja trūkumi netiek novērsti, pircējam ir tiesības uz savu tiesību aizsardzību Latvijas Republikas Civilkodeksā paredzētajā kārtībā.
6. INTERLUX TRAVEL saistības attiecībā uz pakalpojumiem:
 6.1. Gadījumos, kad ir noteikts pakalpojuma realizācijas termiņš  attiecībā uz konkrētiem pakalpojumiem, INTERLUX TRAVEL apņemas pārdot  pakalpojumus pasūtītājam tā, lai tam tiktu sniegta reāla iespēja izmantot pakalpojumus līdz pakalpojuma darbības termiņa beigām. 
 6.2. INTERLUX TRAVEL apņemas organizēt un veikt pienācīgas kvalitātes pakalpojumus, kuri ir norādīti pircēja pasūtījumā.
 6.3.INTERLUX TRAVEL apņemas sniegt pasūtītājam pasūtījumā norādīto pakalpojumu apjomu. INTERLUX TRAVEL nav atbildīgs gadījumos, kad pakalpojumu apjoms neatbilst patiesībai, ja  pircējs ir  nepareizi norādījis datus pasūtījumā.
 6.4. Visos gadījumos INTERLUX TRAVEL sniedz klientam pakalpojumu kompleksu, kas atbilst pasūtījumā izklāstītajiem kritērijiem.
 6.5. Gadījumos, kad pasūtījums ietver noteiktu pakalpojumu kopu, INTERLUX TRAVEL apņemas sniegt visus pakalpojumus, kas ietilpst pakalpojumu komplektā.
 6.6. Pakalpojumus organizē, nosūtot klientam ceļojuma dokumentus uz klienta norādīto elektroniskā pasta adresi.

V. MAKSĀŠANAS KĀRTĪBA UN TERMIŅI

1.Klients norēķinās par pasūtītajiem pakalpojumiem INTERLUX TRAVEL veikalā kādā no norādītajiem veidiem: ar bankas pārskaitījumu, izmantojot savu internetbanku.
2.Klients apņemas nekavējoties samaksāt par pasūtītajiem pakalpojumiem. Citos gadījumos Klients zaudē tiesības iesniegt pretenziju  pakalpojuma sniegšanas termiņu pārkāpuma dēļ, jo pakalpojums pēc Klienta pasūtījuma tiek veidots tikai, kad INTERLUX TRAVEL ir saņēmis samaksu par pakalpojumu.


VI. PAKALPOJUMA ATTEIKŠANA

1.Klientam tiek dota iespēja atteikties no pakalpojuma saskaņā ar tūrisma pakalpojumu sniegšanas līguma noteikumiem.
2.Pakalpojumu apmaiņa vai iemaksātās naudas atmaksa tiek veikta pēc tam, kad Klients aizpilda INTERLUX TRAVEL pa e-pastu nosūtīto veidlapu, kurā jānorāda ceļojums, par kuru tiek veikta atmaksa, summa, iemesls un klienta bankas konts.
3.Gadījumos, kad tiek mainīti pakalpojumi un to laikā rodas cenu starpība, Klientam ir jāapmaksā cenas starpība INTERLUX TRAVEL.
4.Gadījumos, kad INTERLUX TRAVEL nav iespēju mainīt pakalpojumu, samaksātā summa tiek atgriezta Pircējam.
5.Akcijas un izpārdošanas laikā pakalpojumu atgriešanai tiek piemēroti īpaši nosacījumi, Klients, iepazīstoties ar Noteikumiem, piekrīt īpašajiem atgriešanas nosacījumiem.

VII. CITI NOTEIKUMI

1.Visa informācija INTERLUX TRAVEL ir jāiesniedz pa e-pastu, klientu apkalpošanas nodaļai (kontakti atrodami Veikala sadaļā "Kontakti").
2.Līgums starp Klientu un INTERLUX TRAVEL tiek noslēgts un nosūtīts uz klienta norādīto e-pastu un noformēts valsts valodā.
3.Pieprasījumu/sūdzību par mūsu mājaslapā iegādāto pakalpojumu varat iesniegt Valsts Patērētāju tiesību aizsardzības centram  (Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010 https://www.ptac.gov.lv/lv, e-pasts: pasts@ptac.gov.lv ), kā arī uz Valsts patērētāju tiesību aizsardzības centra teritoriālajām struktūrvienībām novadā vai aizpildīt pieteikuma veidlapu EGS platformā http://ec.europa.eu/odr.

 

Яндекс.Метрика